Alla inlägg under februari 2008

Av jonas - 5 februari 2008 20:56

Hade inget att göra så jag testmonterade den mytomspunna fronten, det sägs att den är av märket Erebuni och modell äldre. Jag har aldrig sett en likadan frontspoiler på en s13, speciellt inte med spoiler lysen som kommer från en Ferrari 348 (tror jag) som kostar skjortan. Vad tycks? Jag tror att bilen kommer bli fin i sommar!

Av jonas - 2 februari 2008 16:08

Den sista tiden har jag snålat lite extra för att få råd med något nytt, en till s13 :) Det är en tyskimporterad mörkblå skönhet som stått i ett skjul dem senaste 3 åren. Lite planer finns det ju men det som är tänkt är först och främst få motorn att fungera riktigt, endera så renoverar jag turbon och sätter i eller tar motorn från rödingen. Sen ska bilen putsas upp och få sig en fin rekond! Mer info om bilen här...

Ovido - Quiz & Flashcards