Direktlänk till inlägg 1 juni 2008
Igår hängde jag dit turbon samt började med insuget, först tänkte jag använda mitt extraktorgrenrör men jag upptäckte att turbons placering kom väldigt nära blocket samt att downpipen inte fick plats. Så det blev att använda sig av orginal grenrör.
Jämförelse T28 (vänster) och T25:
Slangarna från Airtune var inte allt för krångliga att få på plats, oljereturen blev lite special som syns på bilden nedan. Den övre delen kommer från T28 och den nedre från orginal T25.
Nu var det hemskt länge sedan jag uppdaterade här! Jag har precis lanserat en ny site; http://WESSLAN.COM Min 2011-års Drifting Promo Rulle kan ses här: ...
Just nu står det still på bilfronten, har inte blivit någon iskörning, däremot en hel del skoteråkning! För övrigt kan ni väl kika in på: http://wesslan.tumblr.com ...
Idag har jag monterat ihop det jag tog bort för att kunna åtgärda vattenläckaget (kylare, fläkt, generator m.m.) och även sett över kamremmen när jag ändå hade rivit, hoppas jag slipper läckage nu... Gjorde ett litet filmklipp som kan ses nedan. Förö...
Idag ringde Roger från Genuine Swede och meddelade att mina delar var klara. Så senare på eftermiddagen åkte jag dit och hämtade min diff som nu är fylld med svets och genomgången, med den monterad kommer bilen driva på båda hjulen igen =) Till ssqv ...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | |||||||||
2 |
3 | 4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||
9 |
10 | 11 | 12 |
13 |
14 |
15 |
|||
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
|||
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
|||
30 |
|||||||||
|