Alla inlägg den 11 januari 2008

Av jonas - 11 januari 2008 17:24

Igår stod det ett paket på farstubron när jag kom hem, på paketet stod det driftworks. Vid detta tillfälle insåg jag att...


...dessa delar hade kommit:

*Driftworks Weld It Tshirt
*Driftworks Ultimate Lanyard

*Oil Filter Relocation And Cooler Kit + oil filter

*Walbro uprated fuel pump

*Driftworks Super low side mount seat subframe

*Spin Turn handbrake button


Är nöjd med grejjerna, hittills har jag hunnit installera "drift knappen" samt satt i min Sparco Sprint stol med den "super låga sido fästnings ramen" vilket gör att man hamnar riktigt lågt! Det blir några centimeter lägre än orginal stolen, i lägsta läget. Jag har även kollat upp modell-koden på Walbro pumpen (GSS341) vilket är den som pumpar " 255 liter / hour high pressure".

På bilden nedan kan man skymta en Sparco stol & Drift knapp.

Ovido - Quiz & Flashcards